Torguay Pier

G’day!

Lokal tid: 18:41

Siden sist har det skjedd litt! For det første har jeg nå hatt alle de forskjellige timene mine, og nå trenger jeg endelig ikke spørre om veien til klasserommene! Ah, har følt meg som den innkompetente fjompen når jeg de andre dagene har gått rundt i ring og omtrent ikke visst forskjellen på opp og ned. Ellers var jeg ute i hele går. Dro rett fra skolen til kjøpesenteret med Cathrine og to søte aussies.Klarte faktisk å gå hjem fra kjøpesenteret helt alene og jeg var ikke lost, hvertfall ikke totalt! Ganske fornøyd med den ja. Senere dro jeg på kino med broshen og en kompis av han + at jeg tok med Cath. Vi så 22 Jump Street, og den var dritmorsom. Med andre ord en bra dag igår, og veldig greit å ha noe å gjøre – sånn at jeg ikke sovner kl 4 og fucker den allerede håpløse døgnrytmen min. Hadde håpet at jetlagen hadde forsvunnet nå, men dette tar sin tid gitt.

I dag dro vi norske jentene ned til stranden etter skolen, med planer om å se solnedgangen. Her går nemlig sola ned kl 5 og etter at den har forsvunnet går temperaturen fra ganske greit til dødskaldt. (Spesielt når du bare går i bluse og et kjørt på størrelse med et hånd håndkle.) Vi kjøpe oss mat og snop, og satte oss ytterst på Torguay Pier. Jeg blir stadig overrasket over hvor vanvittig fint det er rundt her og siden dette faktisk var den første solnedgangen jeg har opplevd fra stranda her nede, gikk jeg selvsagt amok med bilder!

PicMonkey Collage.jpg47312 Processed with VSCOcam with f2 preset
PicMonkey Collage.jphag Processed with VSCOcam with p5 preset
Processed with VSCOcam with g3 preset
PicMonkey Collage.jpg Processed with VSCOcam with g3 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset
Dette kjennes enda som dette bare er en veldig kul ferie og når jeg tenker på at jeg skal bo på denne plassen et helt år, klarer jeg ikke se det for meg. I dag er det faktisk akkurat en uke siden jeg sa hadet til mine nærmeste og satte meg på flyet på Gardermoen. Det føles ut som en evighet. Jeg kan konstateret at denne første uka som aussie har vært all over kjempebra, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til de 51 neste!

xx Marie

4 comments

  1. Det er skikkelig gøy å lese bloggen din! Virker som at du har det veldig bra (noe som er veldig bra!), og så sykt fint det er der!!! Litt misunnelig her altså

Leave a Reply

