Sports Carnival

Hello!

Lokal tid: 23:31

Idag hadde vi ikke vanlig skole, fordi det var noe som het Sports Carnival. Det er som en aktivitetsdag, bare at her tar man det til litt andre høyder enn i Norge. Alle elevene på skolen er nemlig delt inn i tre forskjellige hus – jeg er i Triton – som har forskjellige farger og greia er at man skal kle seg ut, delta i øvleser som skaffer huset ditt poeng og dermed øke “team spiriten” på skolen. Det var gøy og oppleve hele greia, men siden vi måtte være der så mange timer, ble det etter hvert litt kjedelig. Kan jo ha noe med at jeg ikke er den mest sportslige personen man kommer over også, men det var gøy å se folk gi gjernet på 800 meter, høyde, lengde osv. Etter det dro fire av oss norske på stranda og koste oss til sola gikk ned – noe som jeg føler på meg kommer til å bli en vane!

Processed with VSCOcam with f2 preset
// Cathrine, Linda, Inger og Bjørk //Processed with VSCOcam with f2 preset                    // Meg og fine Amanda – som jeg har lånt endel av bildene fra //

Processed with VSCOcam with f2 preset PicMonkey Co563llage.jpg Processed with VSCOcam with f2 preset

PicMonkey Co542llage.jpg
Processed with VSCOcam with f2 preset

Har også faktisk vært litt sprek i dag (for første gang på 2 år..) og powerwalket hele veien hjem fra stranda. Det er 45 minutter det! Siden jeg tar bussen til skolen, har jeg ikke med sykkelen om jeg finner på noe etter skolen og siden jeg ikke vil være en pain in the ass for Rob-dawg(vertsmor haha), tar jeg heller beina fatt. Kanskje dette er året jeg skal bli fit?

I morgen er det samme opplegg, men vet ikke hvor lenge vi blir på skolen… Det frister mer å dra på stranda! Idag ble jeg også solbrent for første gang siden jeg kom ned, og selv om det fortsatt er vinter her nede skal det nå smøres med faktor 30 hver dag. Vil jo ikke komme hjem til Norge med hudkreft. Fortiden snakkes det også mye om forskjellige turer og allerede nå kan jeg si at det blir et rimelig fullbooket år! Ah, det er så sinnsykt mye som skal oppleves – så her er planleggingen i full gang 🙂 Det blir gøy å fortelle når alt er nærmere bestemt!! Nå må jeg legge meg, for dette er faktisk det lengste jeg har vært oppe siden jeg kom.. Haha, legger meg kl 9 og står opp kl 6 hver dag, jetlagen henger fortsatt igjen. Cya!

xx Marie

Leave a Reply

