Vinter du liksom

Lokal tid: 20:05

tumblr_n97fqzHcgD1tr9l8ho9_1280

I går var vi på stranda igjen, og jeg må bare få si det; dette er den diggeste vinteren jeg noen gang har opplevd. De siste dagene har det vært som en fin, norsk sommer! Tørr faktisk ikke tenke for mye på hvor sinnsvakt varmt sommern kommer til å være her nede. Jeg har likevell fått en liten indikator fra vertsbror Andrew: “You know when you stand in front of a open oven? Yeah, its kinda like that!”  Steike, hva er det egentlig jeg har signed up for? Synes temperaturen er ganske grei allerede jeg! Ellers skjer det svært lite om dagen, kjenner at jeg gleder meg til helg nå! Har fått en liten reality check, og skjønner nå at jeg faktisk skal være her et helt år og at jeg skal på skolen 80% av tiden. Yes.

xx Marie

Leave a Reply

