Childers Festival

Lokal tid: 20:53

Idag gikk turen til en liten by ca 40 min fra Hervey Bay, som heter Childers. Det var nemlig tid for den multikulturelle festivalen som arrangeres hvert år. Jeg dro med moshen, en sinnsyk morsom venninne av henne fra New Zealand som kommer med de morsomste historiene, Linda og hennes tyske vertssøster Malin. Møtte også endel av de andre internasjonale fra skolen. Greia med festivalen var egentlig bare at man samlet mat og duppedingser fra hele verden på et sted. Masse boder, masse mennesker og masse sol. Idag var det faktisk så varmt at vi måtte ta en pause fra sola og jeg tømte en 2-liter med Pepsi Max. Og det er fortsatt midt på vinteren. Resten av familien dukket også opp etterhvert, og nå har jeg til og med møtt alt av ekser og nye kjærester og det som finnes – så nå begynner jeg å få grei kontroll på den fine aussiegjengen min! Vi kom hjem i 3-tiden og da var det bare å kaste seg på sykkelen og fyke ned til stranda. Der badet vi og opplevde kanskje den fineste solnedgangen til nå! Vet jeg sikkert sier det hver gang, men hallo – dagens solnedgang var til og med verdig en liten photoshoot. Fant også ut at det er perfectly normal å ta med geitene sine på kveldstur på stranda. Dette landet blir bare kulere for hver dag!

PicMon4231key Collage.jpgProcessed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with b5 presetProcessed with VSCOcam with g3 preset Processed with VSCOcam with m3 preset PicMonkey444 Collage.jpg

Processed with VSCOcam with g3 preset Processed with VSCOcam with g3 preset

Imorgen er det pån’ igjen med skole, og nå begynner det bare å bli kjedelig. Men det er vel sånn det skal være? Jeg har nå gjort unna 2 hele uker i Australia og da er det bare 50 igjen. Shit. Vet ærlig ikke om jeg er stressa fordi jeg synes det er altfor lenge eller fordi jeg allerede gruer meg til å dra herfra.

xx Marie

Leave a Reply

