BBQ

Lokal tid: Søndag 10.august kl 20:40

Hello alle! I dag har jeg hatt en helt fantastisk dag på Rainbow Beach, men må samle opp litt bilder fra jentan – så et innlegg om min perfekte søndag kommer senere. I går var det tid for international BBQ med alle utvekslingsstudentene på skolen og det av familie som hadde anledning til å komme. Det var en hyggelig ettermiddag på stranda (der jeg tilbringer halve livet fortiden) med leker og grillmat. Jeg klarte blandt annet å karre til meg en seier i flaggstaffet (?) og vant til min store glede TimTams (som fortiden utgjør halve vårt kosthold). Senere hadde jeg, Linda og Cathrine et halvveis mislykket forsøk på å finne en secondhand-store, men vi gir ikke opp! Har funnet ut av vi må tilføre litt hipsterløkka til Urangan nemlig. Vi endte kvelden hos en kompis med film før 3 snupper ble med meg hjem på overnatting. Fin dag med andre ord!

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with g3 presetProcessed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with b5 preset

 

Nå er jeg så sliten at jeg akkurat klarte å holde øynene åpne mens jeg stappet i meg middag, så nå bærer det rett i seng! Things achived during the first month: Døgnrytmen til en 9-åring!

xx Marie

 

 

Leave a Reply

