Cya

Lokal tid: 18:54  Norsk tid: 09:54

Hei! I dag har vært en vanvittig rar dag. I dag dro nemlig en av norskene mine hjem. Inger fulgte hjertet sitt og gjorde det som var best for henne – selv om det er kjipt for oss andre. Kjenner jeg kommer til å savne dama helt hinsides – det er rart hvor knytta man blir til hverandre etter kun 4 mnd her nede. For å samle alle minner vi jentene har skapt i siden juli, fant vi ut at vi skulle lage en scrapbok til henne! Dermed satt vi oss ned å klippa, limte og glitterpenna utover hele bula mi. Det ble et veldig personlig  og fint resultat synes vi! Det kommer til å bli så vanvittig rart og ikke se Inger hver dag slik jeg pleier, klarer på en måte ikke å se for meg et Australia uten henne. Men sånn er livet – og så får vi se fram til reunion i Oslo i juli, noe som allerede er planlagt!

PicMonkey Collage - inger1PicMonkey Collage - ingerPhoto 06.11.14, 13.30.41Photo 06.11.14, 13.31.05Photo 06.11.14, 13.37.33Photo 06.11.14, 16.17.55

 

 

Inger, jeg savner deg allerede ♥ god tur hjem snuppa!

(Som dere kanskje skjønner er jeg i full gang med hverdagsblogging, slik at dere kan se hva jeg gjør når jeg ikke er på eventyr)

Xx Marie

2 comments

    1. Ja, hun ble veldig glad! Ja, tenkte alltid at flere burde blogge om det virkelige livet når jeg googlet rundt før jeg dro, i stedet for bare om turer og sånt! Så da blir det hverdagsblogging for alle penga 😉

Leave a Reply

