Papsen min

Dette er en av de få dagene jeg skulle ønske jeg var et annet sted enn det jeg er. Dette er en av de dagene jeg skulle ønske jeg var hjemme, slik at jeg kunne stått opp tidlig, laget kaffe, smurt et par stavern-kjeks med geitost og vekket papsen min på senga. Pappa, uten deg vet jeg ikke helt hva jeg skulle gjort de gangene livet ikke stemmer. Og det du sier om at vi er veldig like, det er veldig sant. Jeg savner deg mer enn du aner her nede, og jeg gleder meg helt hinsides til å se deg igjen! Og da kan vi endelig sitte sammen ute sene sommernetter, drikke vin og snakke om alt mellom himmel og jord. Du er selvsagt blitt en del av bildeveggen her i den nye bula mi, rett over hodeputa. Uansett hvor i verden jeg er, vet jeg at du alltid er der for meg – samme hva. Jeg vet mange sier dette, men jeg er sikker på at jeg har rett når jeg sier at min pappa er den beste i verden ♥ Gratulerer med farsdagen!

IMG_9136

 

 

Leave a Reply

