Fashion Week

Lokal tid: 18:17 Norsk tid: 09:17

Hi! Tenkte å vise dere den sjuke moteuka jeg nå har lagt bak meg, og takk til handicap doen for studio!  Siden jeg kom hit har stilen min gått nedenom og hjem – det er helt vilt. Når man ikke trenger å tenke på hva man går i, slutter man å tenke helt. Så når folk ber meg kle meg i vanlige filler, bruker jeg gjerne 30 min på å stå å stirre på ting jeg ikke vet hvordan jeg skal kombinere. Australia changed me folkens.

// Mandag: prøvde for første gang hestehale på skolen – følte meg som en unge. Gikk for t-skjorte og skjørt – semi casual. Tirsdag: Dette var ikke en perf dag – rimelig deppa over å være ved bevisstheten gitt. Semi casual m/krusete hår yep//

PicMonkey Collage - outifts

// Onsdag: dette var derimot en helmaks dag, jeg hadde fått sovet ut og lunsjen var smud. Antrekket var preppy og lyser utvekslingsstudent på mils avstand. Torsdag: litt veldig drittlei, men hadde en ok+ hårdag, så det var verdt å stå opp. Semi-casual m/ hint av coral. //

PicMonkey Collage - outfits1

// Fredag: vet ikke helt om jeg trenger å kommentere dette – denne dagen funka IKKE. Helt casual, ræva hårdag og trøtt som aldri før. Takk gud for helg gutta. //

Photo 14.11.14, 08.25.14

Xx Marie

One comment

Leave a Reply

