Perspirering

Lokal tid: 21:56  Norsk tid: 12:56

I dag følte jeg at jeg var tilbake i outbacken. Jeg har aldri opplevd bayen så varm og klam som i dag – jeg har svettet konstant fra jeg våknet. Gradene rundet bare så vidt 35 grader, men det er luftfuktigheten som dreper deg. For å sitere Bjørk, “Jeg svetter på steder jeg ikke visste det var fysisik mulig å svette.” Dere tenker nok nå sikkert bare at jeg ble litt svett i panna og i skoa – men nei, la meg oppsummere steder jeg har perspirert i dag. På overleppa, nedi skoene, mellom rumpeballene, under neglene, inni øregangen, generelt overalt der man har hud, hender var selvsagt soaked konstant og det å sitte på en stol mer enn et og et halvt minutt var ren tortur. Se for dere mørkegrå shortser som veldig lett blir svarte når de kommer i kontakt med fuktighet… På helt feil steder selvsagt. Jeg vet jeg selv har signet opp for dette, men herremin – det å faktisk skulle funkere normalt i en sånn varme er jævlig komplisert. Og ikke visste jeg at jeg noen gang kom til å dedikere et helt innlegg til perspirering heller!

PicMonkey Collage - svett
Greit motløse tjeier.

 

Photo 17.11.14, 20.19.41

Operasjon “unngå svettemerker etter rumpeballer” i full gang.

Photo 17.11.14, 20.21.03 Photo 17.11.14, 20.21.30Photo 17.11.14, 21.30.13
Dette var undertegnede etter å ha syklet sakte hjem kl 9 om kvelden ↑ og jeg vet at formen er ganske bad, men ikke så bad!

Med andre ord, folkens som kommer ned på besøk snart – dere har så mye godt i vente! Haha

Xx Marie

Leave a Reply

