Graduation

Lokal tid: 14:30  Norsk tid: 05:30 

Hi! På fredagen som var graduated Joel high school, og da må man selvsagt ha en skikkelig formal! Det ble holdt på the Beach House her i bayen, og det var veldig mange fine frøkner og freshe typer som gikk den røde løperen. Dro ned med fammen for å titte.  Jeg er bare litt (veldig) misunnlig på gutten, siden jeg fortsatt har et og et halvt år igjen… Og når han for øyeblikket også lever livet på schoolies, kjenner jeg at det fader meg hadde gjort seg med ei lita gratuation på denne dama også. Schoolies er den australske formen for russetid, ved at alle drar til steder som Gold Coast, Sunshine Coast osv. og basically mingler og har høy promille i 7 dager straight. Heh. Anyway, Joel og Paige var veldig freshe og det var gøy å få se hvordan graduation feires er nede!

Photo 21.11.14, 15.54.28Photo 23.11.14, 15.51.46PicMonkey Collage - grad

Selvom jeg ikke var den som graduated, er ikke livet så ille likevell – for jeg fikk praktisk talt sommerferie idag! 2 mnd med aussiesommer skal bli helt sinnsykt greit, og jeg starter på søndag med tur til Sydney!

Xx Marie

 

One comment

Leave a Reply

