Lady Elliot pt. 2

Lokal tid: 11:39  Norsk tid: 02:39

Hi! Endelig har Linda fått tilbake GoPro’et sitt og det betyr snorkebilder fra Lady Elliot. Det var en sabla fin opplevelse og jeg gleder meg sinnsykt til det skal gjentas ved Cairns i ferien. Og når vi er inne på det; jeg har herved 2 mnd sommerferie fra i går!! Veldig gira, selvom feriefølelsen har uteblitt så langt – jeg mener, sommerferie i november roter med hodet mitt.

DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRODCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO

Slenger også med enda en video laget av Caterina som illustrerer helga veldig bra!

Xx Marie

Leave a Reply

