Et lite stykke Norge

Lokal tid: 13:19  Norsk tid: 04:19

Hi! Siden denne dama er over gjennomsnittet glad i mat, må jeg selvsagt dedikere et lita innlegg når den norske maten flyter for første gang på 5 mnd! Som sagt dro jeg jo til sjømannskirka i Sydney – og når jeg kom hjem ventet det også meg en pakke fra mamma og øystein full av godsaker! Lykken over å spise leverpostein på knekkebrød var ubeskrivlig – og når mamsen i tillegg sender med Jul i Blåfjell og Tre nøtter til Askepott på dvd – da begynte jeg nesten å grine. Selvom julestemningen ikke kommer til å komme i år, er det jo lov å prøve? Jeg er fortsatt like forvirret, og det kommer jeg nok også til å være helt til vi er langt uti januar.

PicMonkey Collage -  heyPhoto 08.12.14, 12.56.41PicMonkey Collage - hey1
PicMonkey Collage - hey 3

Når jeg og jentene på lørdan’ skulle lage pizza, tok vi den helt ut og lagde juletre pizza haha. Ingen skal vi at vi ikke prøver hvertfall!

 

xx Marie

Leave a Reply

