Coming up

Lokal tid: 01:14  Norsk tid: 16:14

Hi! Satt her og tenke på hvor mye fett jeg har i vente – og tenkte at jeg like gjerne kunne dele det med dere! Så langt har ferien vært ekstrem slapp (med unntak av Sydney) – for om jeg ikke har noe jeg må gjøre, gjør jeg som regel ingenting heller… Men det skal det snart bli en endring på! I løpet av de neste månedene skal jeg nemlig…

… få besøk av halvparten av min crazy gang! Folkens kommer nedover rett før jul, og i romjula skal vi reise til både Gold Coast og Cairns. Er såå gira på å få oppleve Great Barrier Reef igjen – for det var virkelig en opplevelse! Blir også vanvittig deilig og klemme litt kjente kropper igjen.Processed with VSCOcam with x1 preset
DSC_0527

… feire australsk jul! Med både norsk og australsk familie. Tror det blir veldig bra, og spennende blir det og se hvordan alle disse folka passer sammen haha.

… hoppe i fallskjerm! Jeg får knip i magen jeg bare tenker på det – men det skal skje. Enten i løpet av ferien / når penga strekker til. Bare tenk den følelsen av å sveve i fritt fall over turkist vann og hvite strender med sola midt i trynet. Ah.
101059_24521_orig_TandemwouytsidecamJB481kb

… på konsert med et stk. deilig band – the Kooks! 23.januar er jeg, Linda og Catte atter en gang på plass i Brissy for en sjuk opplevelse. Note to self: print ut billetten nå. Heh.

… fylle 18 år. ENDELIG! 24.februar smeller det.

… få besøk av verdens fineste (og sjukeste) snupper som i påsken makes it rain og reiser hele 14.000 km ned hit for å besøke meg og leve the sweet aussie life i 2 uker! Er enda ganske målløs når jeg tenker på det – atte går ann liksom. Alle som drar på utveksling vet at alle man kjenner insisterer på å komme på besøk – men at det faktisk også skjer er helt høl i hue.
4_mauievents_surfKULT

… dra til en enda en herlig konsertopplevelse i Brisbane, 8.mai – Alt-J! Drar også denne gangen med mine consertbuddies, Linda og Cathrine. Ah, det blir så bra!

Som dere skjønner prioriteres penga på opplevelser framfor shopping av klær jeg ikke får muligheten til  å bruke anyway. Det er hot tips for fremtidige utvekslingselever – drit i å shoppe loads, det kan man gjøre på Oslo City hver dag for resten av livet – bruk heller penger på ting du bare har muligheten til å oppleve en gang!

xx Marie

Leave a Reply

