GULL

Lokal tid: 15:52  Norsk tid: 06:51

I natt kl 3 var alarmen min satt på, for jeg skulle faen meg ikke gå glipp av EM finalen mellom Norge og Spania! Jeg våkna, fant fram matpakka som bestod av en flaske vann, banan og sjokolade – jeg var klar for kamp. Hadde puls fra start til slutt, og selvom det var utrolig gjevnt – fant vi fram ett eller annet gir som har redda oss fra tap så mange manger og med to mål var Noreg Europas beste igjen. Haha, det er sykt digg og være nordmann på sånne dager – og selvom vi har blitt litt bortskjemte når det kommer til håndballjentene våre, er det like digg hver gang! Brukte opp all 3G (grunnet tregt wifi) og vinket farvel til døgnrytme (som om jeg ikke har fucka den opp allerede) – men det var verdt det! Vekket nok også hele huset hver gang jeg brølte for mål haha.

Photo 22.12.14, 03.16.23PicMonkey Collage - gull1

Og dette var da undertegnede under/etter kampen:

PicMonkey Collage - gullPicMonkey Collage - gull2Photo 22.12.14, 04.55.07

 

Ellers i dag har jeg ryddet og støvsugd/moppet alle gulv i huset – nå er det ikke lenge til jul! Er også rimelig klar for å plukke opp et par slitne nordmenn på flyplassen imorgen. Og neida, jeg er ikke utålmodig i det hele tatt.

Xx Marie

Leave a Reply

