Christmas day

Lokal tid: 19:28  Norsk tid: 

I dag hadde vi en julefeiring uten om det vanlige – og idag har norskene mine sett hvor crazy og morsomme vertsfamilien min er. Vi var over 20 stykker samlet hos oss, og i varmen rev vi av gavepapir, spiste masse god mat og hadde en over gjennomsnittet god dag! Masse øl, bomba i bassenget, utendørs juletre og full fart fra start til slutt beskriver dagen jævlig bra. Det er en vanvittig herlig gjeng jeg har kommet til , og jula med dem var over all forventning! Vi unga i familien kjørte secret santa, og jeg var veldig spent siden jeg trakk den brodern det er vanskligst å kjøpe gave til – men Mitch digga 6-packen med forskjellig øl. Aussies i et nøtteskal sa du? Etter at alt var over var jeg så sliten at jeg måtte ta en aldri så lita blund på øyet. Her får dere også se en god del av familien, og nesten alle søskene jeg har her nede. Skal se og få tatt et skikkelig gruppebilde snart, med hele jævla bølingen!

IMG_0031das IMG_0040dasIMG_0008dsa IMG_0041dajsIMG_0045dqpwqPicMonkey Collage - julIMG_0046rewqPicMonkey Collage - jul3
2 stk. mødre:

IMG_0046daSDIMG_0062fekwoIMG_0056depqwPicMonkey Collage - jul2

 

Og dette var reaksjonen til aussiene mine når de fikk norske nisser haha, det tok litt tid før de i det hele tatt skjønte hva disse rare greiene var:

PicMonkey Collage - jul1IMG_0030dmkewIMG_0069fueqIMG_0072deoqdIMG_0076dnekpqowIMG_0073dekowåjq

Nå sitter jeg på hotellet til norskene, klar for Fraser-tur i morgen tidlig!

Xx Marie

Leave a Reply

