Fraser Island vol.2

Lokal tid: 23:00  Norsk tid: 14:00

Andre juledag dro gjengen til verdens største sandøy – Fraser Island. Det ble en veldig fresh dag med mye humpete veier, brunfarge og en skikkelig herlig opplevelse for nordmennene mine! Jeg hadde jo sett det meste før, men det var like fint som første gang; Lake McKenzie, Central Station, the Shipwreck, speeding på beachen, Eli Creek og Coloured Sands. Det ble også no jævlig action midt uti der når minibussen vår satte seg skikkelig fast på en av de sandete veiene. 30 min ble brukt til å dytte, heie, banne, svette og grave helsikkes mye sand vekk under hjulene på bussen vår. Vi lagde skikkelig kø, og resten av bussene fikk høre alt om hvordan vi kjørte oss ordentlig fast i grøfta haha! En fin dag, med en skikkelig aussie experience på toppen.

IMG_0147GOPR0207GOPR0213PicMonkey Collage - fi2IMG_0159PicMonkey Collage  -fi1IMG_0164GOPR0305PicMonkey Collage  -fiPicMonkey Collage - fi3GOPR0367GOPR0383GOPR0398PicMonkey Collage - fi4G0010430

 

Fraser fortsetter å være et av de fineste stedene jeg vet om, og forhåpentligvis kan jeg dra tilbake!

Xx Marie

One comment

Leave a Reply

