Great Barrier Reef

Lokal tid: 11:44  Norsk tid: 02:44

Endelig fikk jeg rota meg til å velge ut de beste bildene fra turen vår på revet. Det var helt fantastisk!! Vi dro ut om morgenen til en pontun kalt Marin World, hvor vi hele dagen snorklet, matet fisker, dro på glass bottom boat-tur og bare koste oss. Jeg har jo sett rev før, noe som var nydelig – men dette var enda bedre! Jeg er så jævlig happy for at jeg får oppleve noe sånt som dette, og særlig at jeg fikk dele det med familien. Vi tok også på oss disse snacksy våtdraktene, fordi vi dro ut midt i stinger-season. Vi så skillpadde, hai og halve castet i Nemo. Snorkle med klovnefisk – check! Om du noen gang får muligheten til å oppleve Great Barrier Reef – gjør det. Skjønner nemlig hva de mener med at dette er verdens fineste rev. Når jeg en gang i fremtiden kommer tilbake, skal det skje med dykkelappen i boks!

GOPR0833 GOPR0847PicMonkey Collage - gbGOPR0910PicMonkey Collage -gb1GOPR0933GOPR0935GOPR1095GOPR0962GOPR1019PicMonkey Collage - gb2GOPR1059GOPR1062GOPR0990GOPR0996GOPR1108

 

Xx Marie

Leave a Reply

