Lately

Lokal tid:01:28  Norsk tid: 16:28

Nå begynner det å bli en stund siden jeg i det hele tatt har tenkt på bloggen, og det har skjedd så inni helsikkes mye siden siste at jeg fortsatt prøver å starte opp hjernen. Skal være ærlig og si at det har vært en par kjipe uker, noe som er ganske forstårlig når en av de som desidert står nærmest hjertet mitt havner på sykehus. Det å sitte nedi her er da ikke like enkelt, og selvom alt kommer til å bli bra – tar det litt tid å vende seg til tanken. Men oppi alt dette har det også vært fine øyeblikk, med fine mennesker! Selvom jeg egentlig ikker er så fan av slike innlegg, skal jeg prøve meg på en aldri så litta recap av hva jeg har kastet bort livet mitt på de siste ukene.

PicMonkey Collage

1. Har jobbet med medieoppgaver fra Norge, som jeg forhåpentligvis klarer å levere før fristen *kremt*. 2. Vært på beachen med nye inters, og febrilsk prøvd å klamre meg fast til brunfargen som fortiden flasser av meg. 3. Mekka norske pannekaker! Med brunost!

PicMonkey Collagebdsahjk

3. Sovet over gjennomsnittet mye. Gjerne på gulvet på rommet til Catte. 4. Speil selfie en jævlig mandagsmorgen – som dere ser prøver jeg likevell å holde motet oppe. Heh. 5. Chilla en hel del opp etter veggen.

PicMonkey Collagefhdsga

6. Funnet tilbake til mitt desidert størte crush i en alder av 14 år ♥♥ 7. Feiren 21års dagen til Nathan med å rulle i gresset. 8. Spist mer carbs enn jeg noen gang har gjort. Dette begynner å bli ordentlig skummelt folks..

PicMonkey Collagefdhsjka

9. Runda livet!!! Det tok meg en hel kveld, men jeg gikk ut seirende. 10. Nytt solskinnet. 11. Nytt skolen og vært topp motivert til å prestere mitt ypperste!! #hvilkenmotivasjon #erdetlovåangre

PicMonkey Collagehdsa

12. Opplevd mitt første jordskjelv!! Sterkt nok til å vekke meg og halve bayen, og som dere ser gjorde det store skade. We will rebuild. 13. Var på heit date with bae i solnedgang på valentines, etterfulgt av 50 shades med en gjeng gira jenter og en stor andel ektepar i 60 åra. 14. Bakte fastelavens bullar hos Bjørken, må jo øve litt på å bli #wifematerial.

PicMonkey Collagefhspds

15. Opplevd syklon på nærere hold en jeg trodde jeg noen gang skulle. Den kom riktignok ikke til bayen, vi fikk bare storm – men gjorde store ødeleggelser bare et par timer nord for oss… Som dere ser spredde panikken seg likevell, og folk hamstret brød og melk for de neste 3 åra. Syklonen nådde på et tidspunk level 5; det er bare 5 hakk på den skalaen. Synes hele greia var ganske spennende, men sender varme tanker til de som fikk husene sine wrecked av en litt hissig snupp kalt Marcia.

PicMonkey Collagevhdsap

16. Hilste på hønsa Bjørken har i hagen hahaha. 17. Lekte frisører en kveld, noe som resulterte i at jeg fjerna enda et 8 cm med lokker. Første gang jeg er totalt brunette på 1 år. Cheers. 18. Ligget oppå, under og mellom gode snupper, akkurat sånn vi liker det.

xx Marie

 

Leave a Reply

