Blitt bikerbabe

Lokal tid: 15:49  Norsk tid: 06:49

I dag fikk jeg gjort noe jeg har hatt lyst til helt siden jeg møtte familien første gang, men som det altså tok 8 måneder og få til haha. Jeg var på en skikkelig bikeride! Robben poppa inn på rommet mitt i dag tidlig mens jeg lå og sløva som vanlig, og for en gang skyld fikk jeg gjort noe på en søndag.  Vertsen min er en skikkelig bikerfamilie, så det var på tide at jeg fikk prøvd det ut! Først tok vi en lita oppvarming langs esplanadan, og her skulle selvfølgelig også Buddy bli med. Hhahaha, han var kulere enn alle oss andre til sammen og manglet bare siggen i munnviken der han satt i sekken og chillet med de raskeste brillene i historien. Og ja, han badet i oppmerksomhet fra folk langs veien! Etter det dro vi på en lenger tur ut av bayen til Toogoom for å spise lunsj. Synes dette var veldig gøy, og forhåpentligvis kan jeg få bli med på tur neste helg også.

Photo 08.03.15, 13.56.14PicMonkey Collage bikePhoto 08.03.15, 13.55.29 Photo 08.03.15, 13.58.19 Photo 08.03.15, 13.58.52 Photo 08.03.15, 15.15.08

Ellers har helgen gått med til å ikke stresse, se serier, spille spill, le til man har får vondt i magen, bli fin på vin, spise i overkant mye Doritos og bare kose med vertsen og fine snupper. Akkurat sånn vi liker det!

Xx Marie

Leave a Reply

