Dåp

Lokal tid: 23:37  Norsk tid: 15:37

Forrige søndag var det duket for dåp av skjønneste Michael, godungen jeg har fått være tante til dette året! Først bar det til kirka (som skippa orgelmusikken?!) etterfulgt av bbq i hagen til Andrew og Tiffany. Dette var en av de første anledningene til å dra frem finstasen i løpet av 10 mnd, noe som bare forsterker det australske rykte om å være laidback! På høy tid å få brukt en av de 15 kjolene jeg pakket med meg. En veldig fin dag, med fin familie og digg kake. Som forsåvidt var hjemmemekka av vertsmora mi som kan alt!

Photo 10.05.15, 14.31.40 Photo 10.05.15, 14.30.51PicMonkey Collage-dåpPhoto 10.05.15, 14.28.53Photo 10.05.15, 14.29.26Photo 10.05.15, 14.30.04Photo 10.05.15, 15.52.16

 

Nå gleder jeg meg som aldri før til å komme hjem til den tanteungen som faktisk kommer til å huske meg!

Xx Marie

2 comments

  1. Hallo! Skal på utveksling neste år og så lurte jeg på om du har vært på mange av de turene EQI arrangerer? Har veldig lyst til å dra til outbacken, men når det koster opp mot 15000 er det jo vanskelig å vite om det vil bli verdt det, eller om jeg ville hatt større glede av å bruke pengene anderledes. Syntes du det var verdt det? 🙂

    1. Hei! Jeg dro til outbacken med EQI, og det var så jævlig verdt det!! Kanskje de to sjukeste ukene av hele oppholdet. Det er langt, varmt og jævlig til tider – men man ser en helt annen side av Australia og drar til steder man aldri ville ellers. Det er veldig dyrt, men jeg vil anbefale det på det sterkeste! En sinnsykt kul opplevelse!

Leave a Reply

