Langhelga si det

Lokal tid: 17:09  Norsk tid: 09:09

Plutselig innså vi tullingene her nede at vi bare har litt over 3 uker igjen på australsk jord (?!) og nå er høygiret satt inn for å utnytte tida så godt vi bare kan! Denne langhelga har vi til en forandring ikke sittet å loket så mye som vi pleier haha. Fredag dro gjengen på trivia på sportklubben med vertsen til Linda! Det var basiclly oss og en gjeng gamle stubber – som viste seg å være hard konkurranse. Vi trodde vi hadde litt vett mellom øra, men når vi var et lag bestående av fire nordmenn, en kiwi og to aussier som skulle svare på 80% historiske spørsmål om dette landet, da skjønte vi at vi var på feil arena haha! Veldig hygg likvell!

Photo 08.06.15, 16.02.01 

På lørdag bestod formiddagen min av å være med den søteste lille pjokken! Jeg og Robben hadde babysitting-duties og det gikk for seg når Michael har fått seg walker. Han går ikke selv enda, men plutselig løp han rundt hele huset på motorsykkelen sin! Om kvelden var det tid for bbq hos Linda med bonfire i forbindelse med bursdagen hennes. Jeg elsker å bare sitte rundt et bål og snakke om shit – utrolig hvor mye mer reflektert man plutselig blir. Vi grillet seff marsmellows til vi spøy B-) PicMonkey Collage-helga1PicMonkey Collage-helga2

I går, altså søndag, skulle vi ned på beachen og gjøre noe vi har snakket om helt siden vi kom. Nemlig paddleboarding! Men selvsagt skulle været i går bli kjipt med for mye vind og regnskurer hele tida, derfor sparer vi det til en annen helg. Men når vi først var der nede, ga vi oss ikke så lett – og endte opp med å ha en skikkelig hygg beachdag i regnet haha. Hardbarka nordmenn sa du? Vi fant oss en lita cave laget av bush og nøt stranda så mye vi kunne. Selvom jeg ikke er nede der så mye som jeg burde, kommer jeg til å savne å ha stranda i nærheten!          Photo 08.06.15, 15.25.01PicMonkey Collage-helga4PicMonkey Collage-helga5PicMonkey Collage-helga3PicMonkey Collage-helga6PicMonkey Collage-helga7PicMonkey Collage-helg8IMG_4038-ANIMATIONIMG_4056Photo 08.06.15, 16.05.12

I dag har egentlig ikke dagen gått til noe mer enn å spise en digg forkost og prøve å få orden på livet mitt. Har til om med laget en plan over hvordan jeg skal klare å ikke stryke i fagene mine her nede, så jeg er hvertfall ved godt mot! Har også gått gjennom rommet og kastet tre bæreposer med ren shit. Jeg trodde ikke jeg skulle klare å samle opp så masse på bare et år.. Men har jeg hvertfall litt mer kontroll og klarer forhåpentligvis å reise hjem uten overvekt hehe. Hadde også min daglige bonding session med katta :’) PicMonkey Collage-helga

Nå gleder jeg meg til tre korte dager med skole før vi på fredag morgen setter kurs mot Mooloolaba!

Xx Marie

Leave a Reply

