Ferdig

Lokal tid: 23:01  Norsk tid:15:01

Det å plutselig skulle være ferdig med 12 mnd på australsk skole er jævlig rart. Jeg husker fortsatt første dagen som det var for 5 min siden. Det ble selvsagt graduation med diplomas, masse kake, obligatorisk photoshoot og litt tårer. Skal ærlig innrømme at Urangan State High School ikke alltid har vært mitt favorittsted på denne jord, men det å nå skulle forlate dette stedet og dette livet er likevell veldig trist.. Jeg snakker for alle når jeg sier at vi har lært jævlig mye, men at det skal bli digg å komme hjem til et skolesystem som ikke behandler deg som du er 10 år i en alder av 18 haha. Still –  gonna miss you heaps Urangan baby!! xx

Photo 18.06.15, 09.13.19Photo 25.06.15, 17.14.51Photo 25.06.15, 17.15.20

↑ Dette er altså gjengen som holdt ut i 12 måneder, proud of us gals!! Inga, Bjørk, meg, Linda og Catte.

PicMonkey Collage-gradPicMonkey Collage-grad1Photo 25.06.15, 17.17.23Photo 25.06.15, 17.18.24

Nå skal de siste 6 (?!) dagene nytes til det fulle, helt vanvittig hvor mye jeg kommer til å savne dette idylliske hølet :’)

Xx Marie

Leave a Reply

